Eesti Detektoristide Foorum 2.0 Eesti Detektoristide Foorum 2.0
edfoorum@gmail.com
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

MS Estonia?

 
Uus teema   Vasta teemale    Eesti Detektoristide Foorum 2.0 -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh Okt 04, 2020 10:29 pm    Teema: MS Estonia? Vasta viitega

Tõstataks teemat. Kunagi esimeses foorumis ka kirjutasin (vb umbes 10a tagasi) oli tunne, et see asi ikka pole päris õige kas ka seekord on arvamusi? Tookord oli ka raadios hr Margus Lepa raadiosaade mille (vist Nõmme raadios ja vähemalt siis oli ka võimalik järelkuulata) põhjal tekkis hulgim küsimusi? Asi pole mingis augus ja allveelaevas mis hetkel päevakorral vaid mitmetes muudes faktides mis on jäänud kuidagi kummaliselt kõrvale ja millest tingituna astus isegi eestipoolne uuriva komisjoni endine esimees Andi Meister tagasi.
Niisama pläusti lihtsalt igavusest paluks mitte kirjutada aga näiteks esimese küsimusena võib arutleda teemal miks hakkas kõik pihta enamvähem täpselt kell 1:00 ja enamvähem täpselt poolel teel (kas pole kuidagi huvitav kokkusattumus), tunnistaja väitel kukkus ta kõva paugu peale voodist maha ja samas võttis laualt kukkunud äratuskella mida vaatas ja näit oli 1:02 ning laev vajus kreeni, samas on ka ülestunnistus vahitoimkonda pidanud isikult, et ringkäigull toimus midagi imelikku (kõva kokkupõrke sarnane heli) juba umbes 40-45 min enne kella 1:00, sellest andnud ka ringkäigul olev isik teada aga kuna midagi rohkemat peale kummalise heli ei toimunud siis ka sellele ei pööratud laeva juhtsillas rohkem tähelepanu ning teekond jätkus. Lõpprapordis (võib nimetada rootsi rapordiks) algas aga sündmus alles 1:15 laeva kreeniga ning visiiri eraldumisega, reisijate ja isegi laevapersonali tunnistustest sõideti üle, milleks hämati kellaaeg?
Eestipoolne komisjoni esimees Andi Meister saadeti ühel õhtul magama (ausate kolleegide poolt) väideti, et tänaseks on sukeldumised läbi ja midagi enam ei toimu. Toimus küll aga mis, seda teab vist vaid rootsi ja see on salastatud 75a. Miks?
Uurimiskomisjon pidi sukeldumistega tegema kindlaks miks uppus laev, tuukrid aga otsisid ühest kajutist ka kohvrit mille leidsid, kohvri leidmisest on ka videosalvestus, peale kohvri leidmist video lõppeb (katkeb) kuidas on laeva uppumisega seotud kohver ja mis seal oli, kuhu kohver sai? Äkki Rootsis 75a salstatud?
Küsimusi on veel, kasvõi alguses päästetud inimestega, kes hiljem on kummaliselt kadunud. Rootsi helikopterite lennulogiga mis tiirutasid laevahukule järgnenud ajal ühes teises täiesti ebaloogilises rajoonis. Sukeldumised salaja juba mõned päevad rootsi eriteenistuse poolt, kiiresti väljakuulutatud hauarahuga mida siiani turvavad sõjalaevad. Rootsi ettepanek radioaktiivsete jäätmete katmisega tegeleva firma kaasamine, et tavaline reisilaevlaev betooniga katta. Väidetavalt liiva alla maetud väiksem objekt uppunud Estonia läheduses jne ...

_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kulgeja



Liitunud: 18 Apr 2017
Postitusi: 627
Asukoht: Planeet Maa

PostitusPostitatud: Esm Okt 05, 2020 4:26 pm    Teema: Vasta viitega

Pikk ja solkimata raadioside, selge ja puhas:



Viis aastat vana simulatsioon allveelaevaga, koos fotodega visiirist, millel selged radiaalsed jäljed mis tekitatud pöörleva esemega:

https://www.dailymotion.com/video/x2wsao6

Piht autos:



Lisaks on mul pildimaterjali millel Piht on pildistatud vähemalt kahes eri kohas ja suures plaanis peale hukuööd päästetuna. Peale TINIPIC kasumist on äärmiselt ebameeldiv siia fotosid laadida ja ma ei hakka jamama.

Aga siin veel pisut pressist lõike:

Saksa ajakirjanik Jutta Rabe kinnitab, et Estonia laevapere liige Kalev Vahtras mõrvati. Ta tugineb eelmise aasta mais peetud jutuajamisele narkokuritegude eest Soomes kinni istuva endise Estonia vahimadruse Silver Lindega, Turu haigla endise peaarsti vihjetele ja Kalevi abikaasa Ruth Vahtrase aastatetagustele intervjuudele.

Jutta Rabe saatis eile SL Õhtulehele oma versiooni Estonia meeskonnaliikme Sulev Vahtrase surmaga seotud salapärastest asjaoludest ja kinnitas telefonivestluses, et tegi Soome politseile avalduse palvega korraldada lisauurimine. Kalev Vahtras tapeti pärast laevahukust pääsemist, kinnitab Jutta Rabe.
Miks te alles nüüd mõrva uurimiseks politseisse pöördusite?

Mul oli andmeid ka varem, aga enne polnud põhjust mõrva kahtlustama hakata. Silver Linde tunnistuse sain eelmise aasta mais. Üritasin leida veel tõendeid ja helistasin Turu haiglasse ning rääkisin Antti Järskalaineniga, kes oli valmis rääkima, kuid ütles, et patsientide andmete kaitse seadus ei luba tal kuigi palju öelda. Ta soovitas pöörduda kohe politsei või Helsingi kohtumeditsiini instituudi poole.

Üritasin instituudiga vestelda kogu sügise ja talve. Palusin, et küsimusi esitaks ka üks Rootsi ajakirjanik, sest kartsin, et äkki nad ei taha mulle vastata. Kui ka talle keelduti midagi ütlemast, sai selgeks, et tuleb politseisse minna - neil on õigus arstidelt ja kohtumeditsiiniekspertidelt andmeid saada.
Mida salapärast on Kalev Vahtrase hukkumises?

Esimestel päevadel pärast Estonia hukkumist 28. septembril 1994 oli tema nimi päästetute kirjas. Kalevi abikaasa Ruth Vahtras otsis teisi laevapere liikmeid ja nemadki kinnitasid, et Kalev on Soomes Turu haiglas. Ruth sõitis Soome ja seal öeldi talle, et tema mees viidi Rootsi. Pärast pikki telefonikõnesid kinnitati hoopis muud: Kalev Vahtrase surnukeha olevat leitud merest, talle näidati fotot ning Ruth Vahtras tundis oma abikaasa ära. Hiljem tõi Kalevi vend surnukeha Eestisse. Kui siin kirst lahti tehti, oli vend šokeeritud: surnukehal olid noahoopide jäljed ning lõikehaavad. Neid märkas ka Ruth, kelle sõnul oli tema meest piinatud ja pekstud. Kuid surmatunnistus nendib kiretult: uppunud Läänemeres. Seejärel palus Ruth Vahtras selgitusi Soome ekspertidelt, kes kinnitasid, et haavad võisid tekkida pärast uppumist, kui lained kandsid surnukeha rannakaljudele. Kuid see selgitus ei ole tõenäoline - Ruth Vahtrasele toodi tema mehe rõivad, mis olid terved, kuid verised. Võimatu, et kaljud vigastasid surnukeha, aga jätsid rõivad terveks. Sama võimatu, et uppunu rõivad on verised. Mulle kinnitas juba siis Estonia kokk Peeter Palgunov, et ta oli Vahtrasega samal päästeparvel. Neid sõnu kinnitab ka see, et Kalev Vahtrase nimi on Turu haigla ravialuste kirjas, mõõdetud oli tema temperatuuri, mis oli normaalsest madalam. See tundus kummaline ja meenus, kui viis aastat hiljem Silver Linde mulle rääkis, et oli Turus Vahtrasega samas palatis. Nad olid vestelnud. Vahtrasel ei olnud mingeid vigastusi. Siis oli Linde läinud otsima Viktor Psenitšnõid. Nad olid koos tagasi tulnud, et Vahtrasega kõnelda, kuid palatis teda enam polnud. Õde ütles, et Kalev oli viidud teise haiglasse. Linde oli sellest ka Ruth Vahtrasele rääkinud, kes vastas, et tema enam Kalevit ei otsi. Teda olevat ähvardatud ja nõutud, et ta uurimise lõpetaks. Läksin uuesti Antti Järskalaineni jutule, kellele meenus, et tõesti oli tahetud üks patsient kopteriga Rootsi viia, kuid ta oli näinud dokumenti, et see inimene hukkus enne kui kopter kohale jõudis. Järskalainen kahtles dokumendi õigsuses: nimelt olevat surnukeha ikkagi Rootsi viidud. See on kummaline, ütles Järskalainen mulle, miks pidi surnukeha kopteriga Rootsi viima?
On teil kahtlusi, kes või mis võis mõrva taga olla?

Ei, absoluutselt mitte. Minu arvates on lihtsalt väga imelik, et politsei ei võtnud juhtumit Ruth Vahtrase järelepärimiste alusel uurida. Ruth on mulle öelnud, et ta oli teinud Soome võimudele järelepärimisi, aga ta ei saanud kordagi vastust. Mul pole vähimatki aimu, miks pidi keegi Estonia laomehe tapma. Ma ei tea ka, kas ta oli midagi näinud või kuulnud.
Ruth Vahtras rääkis, et ta on teid mitu korda palunud uurimine lõpetada ega soovinud sel teemal midagi öelda.

See võib nii olla, aga selleks ajaks ei olnud see enam tema võimuses. Ma rääkisin temaga korduvalt, läbi tõlgi, esimest korda juba 1996. Sel ajal ta rääkis väga avalikult ja andis mulle ka materjale.

Aga ühele kohtumisele ta enam ei tulnud. Ma ootasin tunde tema kodu juures. Hiljem helistasin ja ta ütles, et ei taha minuga enam kohtuda, sest keegi oli teda ähvardanud.

Nii läksin ma Kalev Vahtrase ema juurde. Kalevi vend ja ema andsid mulle intervjuu, mille me ka videolindile salvestasime. Kalev Vahtrase ema mainis ka võimalikku põhjust, miks Ruth Vahtras võib-olla ei taha enam mõrvast rääkida: kindlustus võib kompensatsiooniraha ära võtta, kui Kalev tapeti. Sest sellisel juhul ei oleks ta enam Estonia katastroofis uppumise ohver ja kindlustusfirma oleks talle ilmaasjata maksnud.

Eelmisel aastal võtsin ma temaga uuesti ühendust ja rääkisin talle ka vahepealsetest arengutest ning Silver Linde intervjuust. Minu üllatuseks ta teadis seda kõike. Linde oli ka talle seda varem rääkinud, aga nad olid otsustanud sellest vaikida.
Ruth Vahtras ja mõni teine kannatanute sugulane on olnud väga kuri teie peale, et te oma uurimist jätkate. See tuletab tragöödiat meelde. Kuidas te sellistele süüdistustele reageerite?

Kuritegu on kuritegu. Vajadus tõde välja selgitada on nendest muredest olulisem. Ülejäänud maailmal on ka õigus teada saada, mis juhtus. Kui toimub mõrv, siis ei saa sugulased öelda, et me ei taha, et seda uuritaks. Kui minul või ka nendel, kellega ma rääkinud olen, on infot võimaliku kuriteo kohta ja me ei räägi sellest, siis oleks see omakorda kuritegu.
Avalduses politseile mainite ka Ruth Vahtrase käes olevaid Kalev Vahtrase surnukeha fotosid, millel on näha haavu. Kas olete neid fotosid näinud?

Ei ole. Aga ta mainis neid korduvalt ja nendest fotodest oli juttu ka ühes kunagises Eestis ilmunud ajaleheartiklis.

------------------------------------------------

Igor Kristapovitš. 1994. aasta oktoobris tapeti Lasnamäel kodumaja ees tolliameti endine peadirektori asetäitja Igor Kristapovitš. ESSis töötanud mehele lasti kuul pähe, kui ta kummardus vaatama tühjaks lastud autokummi.

Kalev Vahtras. Jutta Rabe meenutas aastaid tagasi SL Õhtulehele: "Esimestel päevadel pärast Estonia hukkumist oli Kalev päästetute kirjas. Kalevi abikaasale Ruthile kinnitati, et mees on Turu haiglas. Ruth sõitis Soome ja seal öeldi talle, et tema mees viidi Rootsi. Kalev Vahtrase surnukeha olevat leitud merest, talle näidati fotot ning Ruth Vahtras tundis abikaasa ära. Hiljem tõi Kalevi vend surnukeha Eestisse. Kui siin kirst lahti tehti, oli vend šokeeritud: surnukehal olid noahoopide jäljed ning lõikehaavad."

Harri Enula: Estline´i Eesti juht leiti 1996. aastal Tallinna–Keila raudtee äärest. Mees oli keeratud okastraadi vahele ja visatud raudteele. Kõrvalt leiti ta auto ning dokumendid, kõik olid puutumata.

Väino Karmi. Eesti tuntuimast margikogujast vanemuurija tegeles Estonia huku kriminaalasjaga. Ta suri 1999. aastal pärast pikka ja rasket haigust.

Aleksander Voronin. Salapärane Ida-Virumaa ärimees, kelle kohvrit otsisid tuukrid pärast õnnetust meresügavustes oleva Estonia kajutitest. Tuukrite ja tuukri kontrolli omavahelisest vestlusest selgub, et Voronini kohver tuli iga hinna eest leida. See ka leiti, kapten Pihti kajutist…

Voronin pääses küll laevaõnnetusest, kuid suri 2002. juunis insulti. Ta lahkus jäädavalt kaks nädalat pärast seda, kui ajaleht Süddeutsche Zeitung vaagis ühes artiklis tema ja salajase relvaäri võimalikku seotust laevahukuga.

Estonia hukku uurinuist on nimekaim vaikija toonane sideminister Andi Meister. Ta on küll kirjutanud Ainar Ruussaare abiga raamatu «Lõpetamata logiraamat», kuid pärast seda pole soovinud enam ühtegi sõna Estonia kohta öelda.

Kuulujutud räägivad, et ta loobus Estonia uurimisest pärast telefonikõnesid, kus teisel pool vaikiti, samuti olevat ta lähituttavatele kurtnud, et teda jälitatakse… Meister on palunud, et keegi teda enam seoses Estoniaga ei tülitaks.

Teine legendaarne vaikija on Rootsi peaminister Carl Bildt. Estonia õnnetusest kuuldes oli Bildt oma valitsusega viimasel õhtusöögil (sest ametisse astus peatselt uus valitsus), siirdus sealt tööle, kus veetis lõputuid telefonikõnesid tehes terve öö. Rootsis arvatakse, et just sel ööl leppis Bildt venelaste ja ameeriklastega kokku, kuidas tuleb edasi käituda. Järgmisel päeval Turus Eesti ja Soome peaministri ning ajakirjanikega kohtudes teadis Bildt juba täpselt laevahuku põhjust – purunenud visiiri.

«Arvame, et Bildt võttis ühendust USA, Venemaa, Saksamaa, Soome ja Eesti võimude või eriteenistustega. Kuna ta ei soovinud nende riikidega tülli mina ja mõtles eelkõige Rootsi rahvuslikele huvidele, võttis ta kuulda neilt saadud soovitusi ega pannud relvaäri suure kella külge. Aga see on esialgu vaid meie oletus,» on SL Õhtulehele tunnistanud Estonial lähedased kaotanud rootslased Bertil Calamnius ja Lennart Berglund.

Vaikinud on ka toonane mereteedeameti juht Kalle Pedak. Ta on ajakirjanikega kohtunud, kuid keeldub ametlikult õnnetuse põhjustest rääkimast.


_________________
Tegijal juhtub mõndagi, kel palju juhtub- see on lihtsalt kõva tegija.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kulgeja



Liitunud: 18 Apr 2017
Postitusi: 627
Asukoht: Planeet Maa

PostitusPostitatud: Esm Okt 05, 2020 5:27 pm    Teema: Vasta viitega

Lisaksin siia ka mõne oma põhistatud arvamuse, sest see soga, mida ajavad inimesed, kellel peaks mingigi ettekujutus olema tehnikast- see on äärmiselt kummaline.

Ühtne huilg "vesi tungis autodekile" (miskipärast uuem kirjapilt on "tekk", aga ma olen anakronist) on minule algusest peale olnud täielik pläma, nimelt kreenide jms kontekstis.
Nimelt on kirjutaja veetnud oma varapubekasuved merel, uhkelt marssinud Riia, Leningradi, Viiburgi, Klaipeda jms sadamate väravast sisse, esitanud isikut tõendava dokumendina õpilaspileti ja deklareerinud "sudovoi rul", ehk meeskond. Nimelt oli minu poolõdede isa meremees ja ema sokutas mind suveks laevale, et ma linna vahel sitta kokku ei keeraks.
Olen saanud ka selle "12 palli", mil laine laevakruvid merest välja tõstab, peamasinad siis tühja unnates pöördeid tõstavad ja aastaid hiljem aru saanud, miks meeskond, kes tegijatest koosnes, ikka väga kaameks läksid.
Mina jooksin laevas ringi ja otsisin kohta, kus veel rohkem kõigutaks- samasugune olen siiamaani.
Otse loomulikult olen laevas kõikvõimalikud urkad läbi kolanud ja tutvunud selle ehitusega.
Nii, "vesi tungis autodekile"!!!
NO JA SIIS?
Kui valada 100 ämbrit vett mistahes dekile kaob see sealt kohe! Kas laevu ehitavad idioodid? Kindlasti mitte!
Ühendatud anumad, see, et esemed mis õhust raskemad allapoole kukuvad ja vedelikud vajuvad- see on ka neile selge.
Autodekk on pealpool veeliini- ka see on selge!
Kõik dekid mis on pealpool veeliini on varustatud äravooluga!!!
Vakk! Vot ikka ei ujuta üle, ära voolab hoopis!
Lisaksin meelsasti pisikese äsjajoonistatud lastetasemel pildi selgituseks.
Nagu kanalisatsioonilgi on seal ka tagasilöögiklapid, mis lubavad veel liikuda vaid välja ja kuna vesi meres on allpool autodeki põrandapinda, jookseb see solinal merre! Kui laine lööb seda üles, sulguvad klapid!
Pmt on RO-RO kuis katamaraan, kui mõlemas otsas teha kõik need visiirid ja rambid lahti, ei juhtu midagi, sissevoolav vesi sinna pidama ei jää, küll kisub sõidukid kaasa, mis Estonia puhul on välistatud, kuna see oli ühest otsast lahti ja kui ka ramp täielikult lahti olnuks, sissevoolav vesi voolaks ahtri tõusmisel välja tagasi. Muide- veokid kinnitatakse kettidega põrandas olevate aasade külge kui on oht tormiks ja need ei liigu kusagile, sõidukad küll.
----------------------
Hakkas pihta- ESTONIA keres on veel auke, kõik tekkisid kokkupõrkel veealuste kividega!
"Mõelge, kui üle 12 000 tonni kaaluv laev põhja kukub!" jne...
Taas rumalatele lugu... Esiteks on vesi õhust 800 korda tihedam ollus, teiseks ei lange sinna mitte monoliitne rauatükk kaaluga 12 000+ tonni!
Täislastis laeva kaal on max tegelikult 16 000 tonni ja arvestades ruumala, kaalub iga kuupmeeter laevast täislasti korral ujudes ca 166 kg, seega kuupdetsimeeter kaalub 160 grammi.
Siia lisame veel kindlasti sissejäänud õhu, ujuvad puidust esemed ja mööbli, penoplasti jms, anumad, kinnised kajutid ja ärge palun tulge rahvast hämama mingi kivina põhjaprantsatamisena ja massina arvestatud kui 12 000 ja + tonni!!!
Põhjaminek on alguses aeglane, 10+m sügavusel on surve 1 atm mis surub õhku kiiremini välja ja teekonna lõpus ca 6 atm, kuid õhk jääb sisse kõikjale kust see välja ei pääse.
See pole vabalangemine 9,8m/sek2(ruudus) ja veel on ka veest kergemate kehade tekitatud ülestõukejõud mis õhus puudub.

P.S.
Laev on nii lai kui kõrge ca 25 meetrit, seega on laev veepinnast siiski ca 50-60 meetrit ja peab olema selge, päikeselise ilmaga isegi vaadeldav.

Ja kui juba ilma peale jutt läks, siis teile kirjeldatud "kohutav torm" oli tuul kuni 21 m/sek, mis ongi tugev tuul, mitte torm. Kes on tihedamalt laevadega Rootsis ja tagasi käinud, need teavad, et palju suurema tuulega pole mitte mingit jama, küll on huvitav vaadelda end täis joonud ja kõikvõimalikes poosides liikuvaid reisijaid.
Oli tegelikult täiesti tavaline sõit pisut tugevama tuulega ja lainetusega.
Muide, neljameetrine laine nt Türisalu panga all pole mingi haruldus ja mõni aasta tagasi mõõtis lainepoi Tallinna all ka 12 m kõrge laine ära.
Taas pettus, sest ilmaandmed on ju olemas selle öö kohta:
Õnnetushetkele kõige lähemal oleval kellaajal ehk 23.00 oli tuul Utö keskmine 15 m/s ja Ristna 16 m/s keskmine ja puhangud max 21.
Päris orkaan kohe või mis?

_________________
Tegijal juhtub mõndagi, kel palju juhtub- see on lihtsalt kõva tegija.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Okt 05, 2020 8:03 pm    Teema: Vasta viitega

“Aleksander Voronin. Salapärane Ida-Virumaa ärimees, kelle kohvrit otsisid tuukrid pärast õnnetust meresügavustes oleva Estonia kajutitest. Tuukrite ja tuukri kontrolli omavahelisest vestlusest selgub, et Voronini kohver tuli iga hinna eest leida. See ka leiti, kapten Pihti kajutist… “

2005a (vist 2005a, panen mälu järgi ja see pole väga oluline fakt) algatati uus eestipoolne uurimine ja selle käigus kutsuti uuesti vestlusele elusolevad Voroninid, poeg ja vanaisa kes siis toona elus olid(reisil oli ka poja isa, kes aga oli siis juba kahjuks lahkunud, terviserike vist insult vms). Kõik protokollid on enam vähem avalikud ehk osa teksti on tehtud mõnel (andmekaitse seadus vms) puhul loetamatuks ja igaüks saab seda netist lugeda kui tahtmist on. Seal on siis ka vestlus kus lühidalt kokku võttes: kajut oli siiski ostetud Voroninite nimele, kuna kajut oli üks parimatest (sviit) siis tavaliselt kui see tühi oli kasutas seda üks kaptenitest (mitte tööl vaid vabal ajal reisides) kapten Piht oli tol korral reisija ja olude sunnil kasutas samasugust sviitkajutit aga seekord siis teist(naaberkajut vist) sest see oli juba (Voronilitele) ära müüdud. Kohvris olevat poja(Voronin) sõnul olnud läpakas ja printer, iseenesest mitte midagi kahtlast aga aastal 1994 sai läpakat endale lubada vaid väga hästi teenivad tegelased, samuti ka sviitkajutit. Ametlikult tegelenud Voroninid toidu ja hulgikaubandusega ida virumaal (vist Kohtla-Järve) millega täpselt seda väidetavalt poeg(Voronin) ei tea oma vanuse tõttu(vist oli siis 14a), sest oli toona liiga noor, samas oli ta kaasa võetud kui tõlk(no kogu jutt läks lihtsalt ühest kõrvast sisse ja teisest välja?), kuna oskas ainukesena inglise keelt, mille olevat omandanud inglismaal õppides(1994a jällegi suht mitte just tavaline), vanaisa Voronin loomulikult ka ei tea, ettevõtet juhtinud poja isa kes aga kunagi enam ei räägi... Kohver küll tuukrite poolt leiti aga siiani on teadmata kuhu ja kellele edasi toimetati...

_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Okt 05, 2020 10:29 pm    Teema: Vasta viitega

Tuukrite töö sellisel sügavusel on ajaliselt väga piiratud, tööülesannete turvaliseks täitmiseks jääb tuukril aega väidetavalt 15-25min ja selleks siis, et saaks 25 min sellisel sügavusel tegutseda kulub eelnevate ning järgnevate protseduuridega kokku vähemalt 3-4 tundi. Tuukri tööega ei saa kulutada lihtsalt, et mine alla ja vaatame edasi mis...kohvrit ei otsitud juhuslikult, samas kadunud õigemini üle uurimislaeva parda on visatud ka paljud asitõendid visiiri juurest, mille lahtilõikamiseks/keevitamiseks raiskasid tuukrid väga väärtusliku tööaega, ühesõnaga anti tuukrile töökorraldus mille täitmiseks kulub kokku vähemalt 4tundi ja seejärel vaatab üleval uurimislaeval mingi tegelane seda 30sek ja ilma igasuguse muu ekspertiisita viskab üle parda kui ebaolulise asitõendi, hiljem põhjendab teguviisi sellega, et helikopterile mis asitõendid pidi uurimislaevalt rootsi toimetama oleks muidu tekkinud ülekaal. Täitsa loogiline ju, uurimislaeva peal oleks ülearune asitõendite hunnik ju ka kuidagi vale olnud, kõige parem lahendus- üle parda merre tagasi...
_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Okt 06, 2020 8:18 pm    Teema: Vasta viitega

Veits lugemist kus leiab vastuolu tunnistajate ning lõppraportis(ma nimetaks seda rootsi raportiks) ja ka on äratoodud kellaaeg 1:00
“1) Tõendite analüüsi tulemusel jõudis konsortsium järeldusele, et visiir eraldus ja vööriramp avanes kell 01:00, mis tähendab, et õnnetuse kestvus pikeneb ühiskomisjoniga võrreldes 14 minuti võrra. Muuhulgas tõendab seda vahemaa visiiri ja vraki leiukohtade vahel. Ühiskomisjoni ajatelg eeldab, et laev triivis tuule, lainete ja hoovuse mõjul kiirusega 1,5 sõlme ka siis, kui kreen oli üle 90o ja suur osa laevast vee all. Konsortsiumi arvates on see küsitav (lk 59, vt ka 16-17”
https://www.just.ee/sites/www.just.ee/files/mlestonia4.aruanne.pdf

_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj Okt 08, 2020 7:02 pm    Teema: Vasta viitega

https://g.delfi.ee/m/egcm/201409/23protokollkrjutshkvovoroninkurm.pdf?_ga=2.233113502.180085655.1601988242-482196832.1600169579

https://g.delfi.ee/m/egcm/201409/29protokollvihmartyrkson.pdf?_ga=2.75507349.180085655.1601988242-482196832.1600169579

https://g.delfi.ee/m/egcm/201409/30protokollallvee.pdf?_ga=2.103597696.180085655.1601988242-482196832.1600169579

_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kalle



Liitunud: 17 Apr 2017
Postitusi: 8

PostitusPostitatud: Nelj Okt 08, 2020 7:21 pm    Teema: Vasta viitega

Idanaabritelt midagi:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede Okt 09, 2020 7:05 pm    Teema: Vasta viitega

Njaa, ühtmoodi sarnased küsimused on tekkinud eri rahvusest erinevatel inimestel...
_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kulgeja



Liitunud: 18 Apr 2017
Postitusi: 627
Asukoht: Planeet Maa

PostitusPostitatud: Teis Okt 13, 2020 12:06 pm    Teema: Vasta viitega

Algas seesama pask, kisa ümber visiiri.
Seega- ajutine kisa, ärplemised jms oli rahva lollitamiseks ja selle taga pidid toimuma mingid muud sündmused, millelt tuli rahva tähelepanu suunata ESTONIA hukule, mis on emotsionaalne ja selleks sobiv.

Mulle tundub, et siinkohal tegi meie riik koos mõne teise riigiga rahvale "muinsuskaitseametit", st lõikas kisaga poliitilist profiiti ja ka tegi nö "labidajäljed kirikaeda", et anda asjale emotsionaalne külg.
Samal ajal aeti mingeid teisi asju ja võimalik, et üsnagi inetuid.

Mida pläma:
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kalle-grunthal-estonia-laevahuku-loppraport-voib-olla-viimase-aja-suurim-pettus/

_________________
Tegijal juhtub mõndagi, kel palju juhtub- see on lihtsalt kõva tegija.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Insup



Liitunud: 21 Apr 2017
Postitusi: 360
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Okt 13, 2020 5:42 pm    Teema: Vasta viitega

No sellesmõttes tuleb nõustuda, see ongi mingi kummaline lõppraport, esialgne uurimiskomisjon lasi tuukritel sukelduda ja igatpidi uuris asja ning tuli siis järeldusele, et vesi tungis laeva ja laev vajus põhja, töö on tehtud ja laeva uppumise põhjus ongi avastatud. No tore on, saab nagu kuidagi muudel põhjustel ka siis mõni alus ära uppuda? Ei saagi, põhjus on ju selgitatud...
_________________
See kõik on tõde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Eesti Detektoristide Foorum 2.0 -> Vaba teema Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: